00:00
00:00
View Profile bossfightofficial
I make weird music

26, Male

Sweden

Joined on 3/25/10

Level:
4
Exp Points:
100 / 180
Exp Rank:
307,423
Vote Power:
3.52 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
0
Blams:
0
Saves:
0
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Normal
Trophies:
6
Medals:
134

Downtime Sublime

Posted by bossfightofficial - August 5th, 2016


Sup!

I've felt so extremely uncreative the past couple of months. It actually feels wierd to me since I've always been used to feel inspired and creative. BUT the creative mojo is slowly finding it's way back, and I've actually got a bunch of new ideas going on right now. 

Downtime sucks, but it puts a lot of stuff into perspective. A lot of it has to do with negative emotions caused by the breakup of a 4-year relationship. Pretty basic stuff, but it's always a struggle. I've also been exposed to a lot of work-related stress for almost half a year, and that shit is just horrible. But I've had a long. well-needed vaication, and I'm about to reduce my working hours by half, which is frikkin wonderful *Insert infinite ammount of exclamation marks*

While being away from music production I've also realized that I've developed a rather unhealthy approach to it lately, where I've put some sort of wierd, forced, business-mindset in front of the sheer joy of creativity. When I noticed that I actually can make a living of makings music, I kinda became obsessed by that thought and wanted to become instantly bigger, and constantly compared myself to other artists. I've got rid of that crap though! 

Now to the fun stuffs --> There's a new glitch hop track I'm currently working on, and there's also material for a darker, grimy, 3-track EP - but that lies further into the future. Aaand, I've just started to work on a collab with two great musical friends of mine (FantomenK and Meganeko). Both of them are incredibly talented, so hopefully we'll come up with some sorta "banger", as they call it in the streets. 

So please bear with me. I'll give you some fresh stuff asap. 

Thank u so much for listening to my music! It means the world to me, for reals <3

 

(Photo I took this summer. Gotta love that nature)

3283955_147039256532_n.jpg

 


1

Comments (6)

Homygod.

Bossfight.
FantomenK.
Meganeko.

One track.

This might be too much.

SCREW IT, ALL ABOARD THE HYPE TRAIN.

Hopefully we'll make it to the end. I came up with this pretty angry neurofunk-drop the other day. Fingers crossed!

Good luck with the collab :)

Thanks! :3

Yay! you finaly back!

I am! Feels great :D

Ok.

Any re-do's of your songs you could do?

No.

Milky ways redux is going in my geometry day level!

That picture looks like it was taken in New Hampshire :P